Levering en verzending

Feestdagen

Tijdens de feestdagen kan het zijn dat je pakketje vertraging oploopt. Door de drukte bij de pakketdiensten kunnen we een levering de volgende dag niet garanderen. We werken momenteel samen met PostNL om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Het kan zijn dat de PostNL-tracker aangeeft dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen; dit kan komen door de drukte bij PostNL. Hierdoor kan het iets langer duren. Onze excuses voor het ongemak.

Ontvang je een track & trace code?

Je ontvangt altijd een track & trace code bij je bestelling. Deze krijg je per e-mail zodra het pakket is aangenomen door de pakketdienst.

Wat doet de vervoerder als je niet thuis bent bij de bezorging?

PostNL: Ben je niet thuis? Dan leveren we je pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje achter met een ‘niet-thuis code’. Met deze code kun je via track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Goed om te weten: PostNL bewaart je pakket één week bij een PostNL-punt, daarna sturen ze het terug naar ons.

Wat is de levertijd?

Vanwege onze voorraad in Nederland worden pakketen direct de volgende dag verzonden. Heb je op werkdagen voor 23 uur besteld, dan wordt je bestelling binnen 1 dag verzonden. We verzenden vanuit Amsterdam. De meeste pakketen komen de dag na verzending aan op de locatie. Dat is afhankelijk van de snelheid van PostNL

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €5,95. Is je bestelling boven de €50,- dan is de verzending gratis.